Accessibility Tools

  • (032) 258-63-25
  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Новини

серп.
11

Науково-практичний семінар «Дотримання академічної доброчесності в закладах вищої освіти» - 19 вересня 2025 року

19 вересня 2025 року у Львівському державному університеті внутрішніх справ відбудеться науково-практичний семінар «Дотримання академічної доброчесності в закладах вищої освіти».

Теми для дискусій:

антиплагіатні системи як інструмент забезпечення академічної доброчесності: виклики та перспективи;

вплив цифрових технологій на академічну доброчесність;

запобігання булінгу, харасменту та дискримінації в освітньому процесі;

доброчесність у забезпеченні рівного доступу до освіти: інклюзивність та безбар'єрність в академічному середовищі;

академічна доброчесність як механізм запобігання та подолання корупційних ризиків у вищій школі.

До участі у роботі науково-практичного заходу запрошуються науковці, системні адміністратори та розробники антиплагіатних систем, аспіранти, ад'юнкти, здобувачі вищої освіти, а також фахівці, зацікавлені в обговоренні задекларованої проблематики.

Заявки для участі просимо надсилати до 08 вересня 2025 року на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. з поміткою «на семінар 19.09.2025».

Координатор заходу Когут Володимир Михайлович, старший науковий співробітник відділення організації наукової роботи ЛьвДУВС, кандидат технічних наук, 0677449270.

Науково-практичний семінар відбудеться у дистанційному форматі з використанням платформи Zoom.

Підключитися:

https://us02web.zoom.us/j/89910499269?pwd=bn6BX4iu4KWZ6taiEHStKi58FsTyU7.1

Ідентифікатор: 899 1049 9269

Код доступу: *f!j0t6V

Початок роботи о 12.00 год. (реєстрація з 11.30). 

  48 Hits
48 Hits
серп.
12

Круглий стіл «Соціальні та психологічні аспекти діяльності Національної поліції України» - 17 жовтня 2025 року

17 жовтня 2025 року у Львівському державному університеті внутрішніх справ відбудеться круглий стіл «Соціальні та психологічні аспекти діяльності Національної поліції України».

Теми для дискусій:

психологічна стійкість поліцейських та підтримка цивільного населення в умовах воєнного стану;

соціальні виклики під час війни та довіра до поліції;

національно-патріотичне виховання в системі підготовки поліцейських;

історичний досвід становлення та розвитку поліції;

морально-етичні та філософські основи служіння в умовах війни: честь, гідність, обов'язок;

соціально-психологічні особливості процесу адаптації демобілізованих правоохоронців;

педагогічні засади підготовки поліцейських у воєнний та післявоєнний періоди;

міжнародний досвід та стандарти психологічної допомоги у поліцейських структурах.

До участі у роботі науково-практичного заходу запрошуються науковці, працівники правоохоронних та правозахисних органів, аспіранти, ад'юнкти та здобувачі вищої освіти.

Круглий стіл відбудеться у змішаному (стаціонарно-дистанційному) форматі з використанням платформи Zoom.

Zoom

https://us02web.zoom.us/j/86564618752?pwd=Q7v2gsrVkGl82Nxi1LLiWiuWPRLk7N.1

Ідентифікатор: 865 6461 8752

Код доступу: +iKuG@A8

Заявки для участі слід надсилати до 10 жовтня 2025 року

на е-mail: кЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Початок роботи о 14.00 год. (реєстрація з 13.30) за адресою:

м. Львів, вул. Городоцька, 26.

Телефони для довідок:

Когут Ярослав Михайлович, кандидат юридичних наук, професор

(тел. 0678616361);

Пряхіна Наталія Олексіївна, кандидат психологічних наук, доцент

(тел. 0984294949). 

  30 Hits
30 Hits
серп.
12

Міжнародна науково-практична конференція «Теорія та практика протидії злочинності в умовах правового режиму воєнного стану» - 07 листопада 2025 року

07 листопада 2025 року у Львівському державному університеті внутрішніх справ відбудеться Міжнародна науково-практична конференція «Теорія та практика протидії злочинності в умовах правового режиму воєнного стану».

Теми для дискусій:

Нормативно-правове, організаційне та кадрове забезпечення правоохоронної діяльності в умовах війни: національна та світова практика.

Проблеми кваліфікації та розслідування кримінальних правопорушень в умовах воєнного стану.

Проблеми взаємодії підрозділів сектору безпеки і оборони щодо протидії злочинності в умовах воєнного стану.

До участі у роботі конференції запрошуються науковці і практики, зацікавлені в обговоренні запропонованої проблематики.

Заявку на участь у конференції та тези слід надіслати до 07 жовтня 2025 року електронною поштою на ОДНУ із зазначених нижче адрес із поміткою «на конференцію 07.11.2025».

Координатори заходу:

Федчак Ігор – декан факультету № 1, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Вербицький Петро – декан факультету № 2, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Франчук Василь − завідувач відділення міжнародного співробітництва, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. (лише для іноземних учасників конференції)

Конференція проходитиме у змішаному (стаціонарно-дистанційному) форматі з використанням платформи Zoom: https://us02web.zoom.us/j/83448273179?pwd=D1hYb3LlWiWqyzXL58w34jqbSaAOig.1

Ідентифікатор: 834 4827 3179

Код доступу: 781528

Початок роботи о 10.00 год. (реєстрація з 09.30). 

  127 Hits
127 Hits
серп.
12

Всеукраїнська науково-практична конференція «Психологія особистості фахівця в умовах воєнного стану та поствоєнної реабілітації» - 24 жовтня 2025 року

24 жовтня 2025 року у Львівському державному університеті внутрішніх справ відбудеться Всеукраїнська науково-практична конференція «Психологія особистості фахівця в умовах воєнного стану та поствоєнної реабілітації».

Теми для дискусій:

  • нові виклики для фахівців-психологів в умовах воєнного стану;
  • формування психологічної готовності особистості до діяльності в особливих умовах;
  • психологічний супровід особистості, яка зазнала травматичного впливу;
  • специфіка роботи з травмою та втратою з різними верствами населення;
  • формування професійної ідентичності у закладах вищої освіти в умовах воєнного стану;
  • психологічні технології психокорекційної роботи з тимчасово переселеними особами, учасниками бойових дій та їх родинами;
  • гендерні питання у професіоналізації особистості;
  • психологічне забезпечення професійної діяльності фахівців ризиконебезпечних професій;
  • інноваційні форми реабілітації в умовах воєнного та поствоєнного часу.

До участі у роботі конференції запрошуються науковці і практики, зацікавлені в обговоренні запропонованої проблематики.

Для участі у конференції необхідно надіслати на ОДНУ із зазначених нижче електронних адрес до 26 вересня 2025 року:

-заявку на участь у конференції з прізвищем автора у назві файлу та поміткою«на конференцію 24.10.2025»;

-тези з прізвищем автора у назві файлу та поміткою «на конференцію 24.10.2025»;

-рецензію наукового керівника (для здобувачів освітніх ступенів бакалавра та магістра)

ЛЕГКІЙ Андріані (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.),

БАГРІЙ Вікторії (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.).

Конференція проходитиме у змішаному (стаціонарно-дистанційному) форматі з використанням платформи Zoom.

Підключитися Zoom

https://us02web.zoom.us/j/85203377219?pwd=gIEoDDQdOKPYHKPRCc3HJ0YI76IqZi.1

Ідентифікатор: 852 0337 7219

Код доступу: P&7@ji2K

Початок роботи о 10.00 год. (реєстрація з 09.30). 

  49 Hits
49 Hits
лип.
16

Відкрито реєстрацію на молодіжні обміни «ВідНОВА:UA» – 2025!

Програма залучення молоді до відновлення України шляхом реалізації молодіжних обмінів «ВідНОВА:UA» офіційно відкриває реєстрацію на участь у 2025 році! 

Цього сезону заплановано 15 молодіжних обмінів у громадах по всій Україні.

Що передбачає участь в обмінах?

  • Знайомство та спільна робота з молоддю з різних регіонів України
  • П'ять днів тренінгів, командної взаємодії, неформального навчання
  • Практична участь у відновленні молодіжних просторів у громадах
  • Подорожі та відкриття нових міст
  • Яскраві емоції, новий досвід, довготривалі сенси та зв'язки

Хто може долучитися?

До участі запрошуються молоді люди віком 18–35 років, які готові протягом п'яти днів активно долучитись до командної роботи, взаємонавчання та відбудови спільнот.

Реєстрація на обміни відкрита за посиланням:
https://forms.gle/Lm2w6hscTVTZvp5A7

Умови участі:
Проїзд, проживання та харчування учасників повністю покриваються організаторами.
*Відшкодування проїзду здійснюється в межах вартості квитків не вище рівня купе або Інтерсіті+ 2 класу.

Більше дізнатися про програму можливо за посиланням

Програму «ВідНОВА:UA» реалізують Міністерство молоді та спорту України та Всеукраїнський молодіжний центр за підтримки ПРООН в Україні, у партнерстві з ГО «Місто Активних Громадян», за фінансування урядів Данії та Японії.

Не зволікай! Реєструйся, надсилай друзям та готуйся до унікального молодіжного досвіду, який змінює громади — і тебе. 

  155 Hits
155 Hits
лип.
15

Онлайн-платформа "Кар’єра ветерана"

З метою підтримки ветеранів війни, членів їхніх сімей, а також членів сімей загиблих (померлих) ветеранів, та сприяння їхній реінтеграції в активне життя й професійну діяльність, Міністерством у справах ветеранів України запущено онлайн-платформу "Кар'єра ветерана" – https://work.veteranfund.com.ua/

Цей ресурс створено для полегшення пошуку роботи, навчання, професійної переорієнтації ветеранів та започаткування ними власної справи. Платформа охоплює всі етапи працевлаштування – від складання резюме до доступу до грантів. 

  106 Hits
106 Hits
лип.
15

ОНЛАЙН-СТАЖУВАННЯ «Сучасна дидактика. Сучасний університет»

 «Європейська ліга професійного розвитку» разом з Uniwersytet Civitas організовує онлайнстажування для педагогічних і науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти I-IV рівнів акредитації незалежно від форм власності та підпорядкування за темою: «Сучасна дидактика. Сучасний університет». Дати проведення: з 18 серпня по 26 вересня 2025 року. Метою стажування є підвищення рівня теоретичної та практичної підготовки аспірантів, докторантів, наукових і науково-педагогічних працівників, опанування новітніми унікальними методами, набуття досвіду провадження науково-дослідної і викладацької діяльності, забезпечення інформаційного обміну та розширення наукових контактів. Університетом Uniwersytet Civitas кожному учаснику видається сертифікат про проходження міжнародного стажування тривалістю 180 годин (6 кредитів ECTS).

Детальна інформація щодо участі та вартості стажування за тел.: +380633339152 або на сайті https://elpd.com.ua/stazhuvannya-civitas/


ДЕТАЛЬНА ПРОГРАМА ОНЛАЙН- СТАЖУВАННЯ «Сучасна дидактика. Сучасний університет»

Стажування організоване на базі програми ZOOM, яке відбувається польською мовою з професійним перекладом українською мовою

Дидактика в Uniwersytet Civitas. Вступне слово (45 хв)

Проректор з дидактичних питань д-р Пауліна Пясецка

Вступна лекція ознайомить учасників із сучасними тенденціями у вищій освіті, основними принципами дидактики та навчальними підходами, що використовуються в Uniwersytet Civitas. Буде розглянуто роль викладача у формуванні компетенцій студентів, взаємодію між викладачами та студентами, а також ключові виклики сучасної освіти.


Основні навчальні модулі:


1.Вступ до штучного інтелекту в житті університету (90 хв)

mrg Патрик Гавор, Керівник Академічного центру підвищення кваліфікації в Uniwersytet Civitas

Як штучний інтелект (ШІ) змінює вищу освіту?

  • Визначення штучного інтелекту та його роль в освітньому середовищі
  • Використання ШІ для персоналізації навчання
  • Автоматизація оцінювання та перевірки знань
  • Приклади застосування ШІ в навчальному процесі


2. Що таке хороша презентація і як її підготувати? (90 хв)

mrg Патрик Гавор, Керівник Академічного центру підвищення кваліфікації в Uniwersytet Civitas Ефективна комунікація через презентації

  • Основні принципи створення професійних презентацій
  • Як зробити презентацію цікавою та переконливою
  • Вибір дизайну, візуальних елементів та структури
  • Використання мультимедійних матеріалів
  • Помилки, яких варто уникати


3. Методи активізації: мозковий штурм, розвиток креативності студентів, мистецтво ставити запитання (90 хв)

mrg Патрик Гавор, Керівник Академічного центру підвищення кваліфікації в Uniwersytet Civitas Інтерактивне навчання та розвиток критичного мислення

  • Як правильно організувати мозковий штурм
  • Стратегії для активізації мислення студентів
  • Техніки формування ефективних запитань
  • Як навчити студентів ставити "правильні" питання
  • Приклади інтерактивних вправ


4. Візуальне мислення в науці та освіті (90 хв)

mrg Патрик Гавор, Керівник Академічного центру підвищення кваліфікації в Uniwersytet Civitas Використання візуальних методів у навчальному процесі

  • Візуальні техніки для пояснення складних тем
  • Створення схем, карт знань, інфографіки
  • Як за допомогою малюнків покращити запам'ятовування
  • Інструменти для створення графічного контенту


5. Менторські техніки в дидактичній роботі та підтримка в навчальному процесі (90 хв)

mrg Патрик Гавор, Керівник Академічного центру підвищення кваліфікації в Uniwersytet Civitas Роль наставництва у навчанні

  • Основи менторства та наставництва у вищій освіті
  • Як допомогти студентам краще засвоювати матеріал
  • Психологічна підтримка в навчальному процесі
  • Методи формування довіри між викладачем і студентом


6. Розвиток креативності студентів: методи та вправи (90 хв)

mrg Патрик Гавор, Керівник Академічного центру підвищення кваліфікації в Uniwersytet Civitas

Як розвивати креативне мислення?

  • Практичні вправи для розвитку креативності
  • Використання нестандартних підходів у навчанні
  • Роль емоцій та уяви у творчому процесі
  • Завдання на стимулювання інноваційного мислення


7. Штучний інтелект у дидактиці (90 хв)

mrg Патрик Гавор, Керівник Академічного центру підвищення кваліфікації в Uniwersytet Civitas 

Автоматизація та адаптація навчання

  • Використання чат-ботів та віртуальних асистентів
  • Аналіз великих даних для покращення навчального процесу
  • Як ШІ допомагає розробляти персоналізовані навчальні плани
  • Практичні приклади інтеграції ШІ у викладання


8. Штучний інтелект – етичні аспекти та найкращі практики (45 хв)

mrg Патрик Гавор, Керівник Академічного центру підвищення кваліфікації в Uniwersytet Civitas 

Етичні виклики та відповідальність

  • Чи загрожує ШІ академічній доброчесності?
  • Як уникнути упередженості алгоритмів
  • Проблеми конфіденційності та захисту персональних даних
  • Найкращі практики використання ШІ у викладанні


Проєкт: Підготовка пропозиції етичного кодексу/регламенту використання ШІ в університеті

Самостійна/командна робота, передбачено 16 годин Підсумки (45 хв) Д-р Ярина Ясній

  • Аналіз отриманих знань і підсумки курсу
  • Обговорення реалізації нових підходів у навчальному процесі
  • Відповіді на запитання учасників


Цей курс допоможе викладачам не лише засвоїти сучасні методики навчання, а й розвинути цифрову грамотність, креативне мислення та навички використання новітніх технологій у дидактиці.

  90 Hits
90 Hits
трав.
20

Науковий семінар «Конституційні права і свободи людини та громадянина в умовах війни та післявоєнний період» - 20 червня 2025 року

Запрошуємо Вас взяти участь у роботі наукового семінару «Конституційні права і свободи людини та громадянина в умовах війни та післявоєнний період», який відбудеться 20 червня 2025 року у Львівському державному університеті внутрішніх справ.

Теми для дискусії:

Особливості реалізації конституційних прав і свобод людини та громадянина в умовах воєнного стану.

Конституційні обов'язки людини та громадянина в умовах війни.

Гарантії забезпечення прав дитини в умовах воєнного або надзвичайного стану.

Для участі у роботі наукового семінару запрошуються науковці закладів вищої освіти, наукових установ, працівники правоохоронних і правозахисних органів, громадських організацій, зацікавлені в обговоренні запропонованої проблематики.

Науковий семінар проходитиме у дистанційному форматі з використанням платформи Zoom:

https://us02web.zoom.us/j/88119020840?pwd=d6ocpWQ14eNq0Mbqa4aws517kcj6Wz.1

Ідентифікатор: 881 1902 0840

Код доступу: Vb^Qi%J1

Початок – о 11.00 (реєстрація з 10.30).

Планується безкоштовне видання електронного збірника тез доповідей учасників наукового семінару.

До 14 червня 2025 року слід надсилати заявку на участь у науковому семінарі та тези доповідей електронною поштою на ОДНУ із зазначених нижче адрес з поміткою «на науковий семінар 20.06.2025»:

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

  358 Hits
358 Hits
квіт.
18

Відкрита зустріч з членами експертної групи НАЗЯВО – 21 квітня 2025 року

У Львівському державному університеті внутрішніх справ з 21.04.2025 по 23.04.2025 проходитиме акредитаційна експертиза освітньо-професійної програми «Правоохоронна діяльність» другого (магістерського) рівня вищої освіти, яку проводитиме експертна група Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.

Інформуємо, що відповідно до погодженої Програми роботи експертної групи у змішаній формі 21 квітня 2025 року о 16:50 запланована відкрита зустріч з членами експертної групи.

Усі охочі учасники освітнього процесу можуть підключитися до зустрічі за вказаним посиланням:

https://us05web.zoom.us/j/2435926978?pwd=kEo4qYuVUPGpbRtllnEWYJunNyfXHZ.1

Ідентифікатор конференції: 243 592 6978

Код доступу: 2024


  237 Hits
237 Hits
бер.
28

Відкрита зустріч з членами експертної групи НАЗЯВО – 02 квітня 2025 року

У Львівському державному університеті внутрішніх справ з 02.04.2025 по 04.04.2025 проходитиме акредитаційна експертиза освітньо-професійної програми "Право" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, яку проводитиме експертна група Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.

Інформуємо, що відповідно до погодженої Програми роботи експертної групи у змішаній формі 02 квітня 2025 року о 17:10 запланована відкрита зустріч з членами експертної групи.

Усі охочі учасники освітнього процесу можуть підключитися до зустрічі за вказаним посиланням:

https://us05web.zoom.us/j/81406795843?pwd=VnTXumW4QTyuLKVClUlRw8iUzknoQT.1

Ідентифікатор конференції: 814 0679 5843

Пароль: 2025

  270 Hits
270 Hits
бер.
27

Відкрита зустріч з членами експертної групи НАЗЯВО – 31 березня 2025 року

У Львівському державному університеті внутрішніх справ з 31.03.2025 по 02.04.2025 проходитиме акредитаційна експертиза освітньо-професійної програми «Право» другого (магістерського) рівня вищої освіти, яку проводитиме експертна група Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.

Інформуємо, що відповідно до погодженої Програми роботи експертної групи у змішаній формі 31 березня 2025 року о 16:00 запланована відкрита зустріч з членами експертної групи.

Усі охочі учасники освітнього процесу можуть підключитися до зустрічі за вказаним посиланням:

https://us04web.zoom.us/j/72085416009?pwd=sLNNK19WaR81NqECDGMlX4afCn3GLT.1

Ідентифікатор конференції: 720 8541 6009

Код доступу: 2025 

  194 Hits
194 Hits
лют.
05

Відкрита зустріч з членами експертної групи НАЗЯВО - 12 лютого 2025 року

У Львівському державному університеті внутрішніх справ з 12.02.2025 до 14.02.2025 проходитиме акредитаційна експертиза освітньо-професійної програми «Право «Поліцейські» другого (магістерського) рівня вищої освіти, яку проводитиме експертна група Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.

Інформуємо, що відповідно до погодженої Програми роботи експертної групи у змішаній формі 12 лютого 2025 року о 16:00 запланована відкрита зустріч з членами експертної групи.

Усі охочі учасники освітнього процесу можуть підключитися до зустрічі за вказаним посиланням:

https://us04web.zoom.us/j/77998432000?pwd=kZnKRqxdIZrf7blRATotL9oh7hRaad.1

Ідентифікатор конференції: 779 9843 2000

Код доступу: 2020 

  273 Hits
273 Hits
лют.
05

Відкрита зустріч з членами експертної групи НАЗЯВО - 10 лютого 2025 року

У Львівському державному університеті внутрішніх справ з 10.02.2025 до 12.02.2025 проходитиме акредитаційна експертиза освітньо-професійної програми «Право «Поліцейські» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, яку проводитиме експертна група Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.

Інформуємо, що відповідно до погодженої Програми роботи експертної групи у змішаній формі 10 лютого 2025 року о 16:50 запланована відкрита зустріч з членами експертної групи.

Усі охочі учасники освітнього процесу можуть підключитися до зустрічі за вказаним посиланням:

https://us05web.zoom.us/j/89405079257?pwd=yfRDmFbORWqYJXg3pFDgQoSbXsFbiP.1

Ідентифікатор конференції: 894 0507 9257

Пароль: 2025 

  351 Hits
351 Hits
груд.
04

Оголошення про проведення трудових зборів колективу для обрання на посади директорів навчально наукових інститутів та заступника декана факультету №2

ОГОЛОШЕННЯ
09 грудня 2024 року о 15 год. 00 хв. за адресою:м. Львів вул. Замарстинівська, 9, відбудеться конференція (збори) трудового колективу навчально-наукового інституту права та правоохоронної діяльності ЛьвДУВС для розгляду й обговорення кандидатів на посаду директора навчально-наукового інституту права та правоохоронної діяльності, а також голосування щодо згоди трудового колективу на призначення однієї з кандидатур
 

Претенденти на посаду директора навчально-наукового інституту управління права та правоохоронної діяльності подають до відділу кадрового забезпечення ЛьвДУВС такі документи:1) заяву на ім'я ректора щодо розгляду його кандидатури на конференції (зборах) трудового колективу, написану власноруч;2) ксерокопії документів про вищу освіту, науковий ступінь, вчене (почесне) звання (для претендентів, які не є працівниками університету);3) список наукових, навчально-методичних праць. Претендентом, за його бажанням, можуть бути надані й інші документи, що засвідчують його професійні якості.  


ОГОЛОШЕННЯ
09 грудня 2024 року о 12 год. 00 хв. за адресою:м. Львів вул. Кривоноса, 1, відбудетьсяконференція (збори) трудового колективунавчально-наукового інституту управління, психології та безпеки ЛьвДУВСдля розгляду й обговорення кандидатів на посаду директора та заступника директора з освітньої та науково-дослідної діяльності навчально-наукового інституту управління, психології та безпеки, а також голосування щодо згоди трудового колективу на призначення однієї з кандидатур
 

Претенденти на посаду директора та заступника директора з освітньої та науково-дослідної діяльності навчально-наукового інституту управління, психології та безпеки подають до відділу кадрового забезпечення ЛьвДУВС такі документи:1) заяву на ім'я ректора щодо розгляду його кандидатури на конференції (зборах) трудового колективу, написану власноруч;2) ксерокопії документів про вищу освіту, науковий ступінь, вчене (почесне) звання (для претендентів, які не є працівниками університету);3) список наукових, навчально-методичних праць. Претендентом, за його бажанням, можуть бути надані й інші документи, що засвідчують його професійні якості.  


ОГОЛОШЕННЯ
09 грудня 2024 року о 14 год. 30 хв. за адресою:м. Львів вул. Городоцька, 26, відбудетьсяконференція (збори) трудового колективуфакультету № 2 (з підготовки фахівців для підрозділів превентивної діяльності та правоохоронних інформаційних систем) ЛьвДУВСдля розгляду й обговорення кандидатів на посаду заступника декана з освітньої та науково-дослідної діяльності факультету № 2 (з підготовки фахівців для підрозділів превентивної діяльності та правоохоронних інформаційних систем), а також голосування щодо згоди трудового колективу на призначення однієї з кандидатур
 

Претенденти на посаду заступника декана з освітньої та науково-дослідної діяльності факультету № 2 (з підготовки фахівців для підрозділів превентивної діяльності та правоохоронних інформаційних систем) ЛьвДУВС такі документи:1) заяву на ім'я ректора щодо розгляду його кандидатури на конференції (зборах) трудового колективу, написану власноруч;2) ксерокопії документів про вищу освіту, науковий ступінь, вчене (почесне) звання (для претендентів, які не є працівниками університету);3) список наукових, навчально-методичних праць. Претендентом, за його бажанням, можуть бути надані й інші документи, що засвідчують його професійні якості. 

  390 Hits
390 Hits
черв.
27

Львівський державний університет внутрішніх справ запрошує на роботу

Перелік вакантних посад Львівського державного університету внутрішніх справ та кваліфікаційних вимог до них, які потребують заміщення. 

1. Комендант - 1 посада 

КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ:
  1. Вища освіта освітньо-кваліфікаційного рівня молодший спеціаліст, бакалавр, спеціаліст, магістр.
  2. Стаж роботи не менше 3 років. 


2. Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування - 1 посада 

КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ:
  1. Професійно-технічна освіта відповідного напрямку.
  2. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування 3 розряду - не менше 1 року.

3. Слюсар-сантехнік - 2 посади 

КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ:
  1. Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта відповідного напрямку без вимог до стажу роботи або повна загальна середня освіта та професійна підготовка на виробництві.
  2. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією слюсарясантехніка 2 розряду - не менше 1 року. 

4. Кухар - 2 посади 

КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ:
  1. На посаду кухар 4 розряду призначаються особи, які мають повну або базову загальну середню освіту. Професійно-технічна освіта з присвоєнням кваліфікації «кваліфікований робітник» за професією кухар 4 розряду без вимог до стажу роботи або підвищення кваліфікації і стаж роботи за професією кухаря 3 розряду не менше 1 року та кваліфікаційна атестація на виробництві з присвоєнням 4 розряду.
  2. На посаду кухар 5 розряду призначаються особи, які мають вищу освіту (молодший спеціаліст) за напрямом підготовки «Харчова технологія та інженерія» (спеціальність «Технологія харчування») чи професійнотехнічну освіту з присвоєнням кваліфікації «кваліфікований робітник» за професією кухаря 5 розряду без вимог до стажу роботи або підвищення кваліфікації і стаж роботи за професією кухар 4 розряду не менше 2 років та кваліфікаційна атестація на виробництві з присвоєнням розряду. 

5. Підсобний кухонний робітник - 2 посади 

КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ:
  1. Базова загальна середня освіта або початкова загальна освіта професійна підготовка на виробництві, без вимог до стажу роботи. 
  2663 Hits
2663 Hits
черв.
20

Безкоштовний доступ до ресурсів платформи Research4Life

У 2023 році було оновлено статус України із зазначенням про включення держави до групи країн А, організації та вчені з яких мають безкоштовний доступ до ресурсів платформи Research4Life. Львівський державний університет внутрішніх справ зареєстрований на порталі Research4Life, дані для входу (логін і пароль) науково-педагогічні працівники можуть отримати у відділі організації наукової роботи.

Також нагадуємо про відкритий доступ до наукометричних баз даних Scopus (https://www.scopus.com/) та Web of Science (https://www.webofknowledge.com/). 

  818 Hits
818 Hits
квіт.
20

Зміна телефонних номерів

У зв'язку з пошкодженням міських телефонних ліній у Львівському державному університеті тимчасово змінено номера телефонів: 

  • Телефон довіри - (032) 295-75-73
  • Відділ профорієнтаційної та комунікаційної роботи - (032) 295-47-79
  1063 Hits
1063 Hits
січ.
06

Науково-аналітичний журнал «Соціально-правові студії»: вимоги до оформлення рукописів

Прагнучи надавати досконаліші видавничі послуги, Журнал оновлює сайт (http://www.sls.lvduvs.edu.ua/), дизайн видання та уточнює вимоги до оформлення рукописів.

При цьому незмінними залишаються концепція, мета і політика доброчесності Журналу.

  1375 Hits
1375 Hits
© 2025 Львівський державний університет внутрішніх справ