«Європейська ліга професійного розвитку» разом з Факультетом Наук про Освіту Білостоцького університету організовує онлайн-стажування для педагогічних і науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти I-IV рівнів акредитації незалежно від форм власності та підпорядкування за темою: «Використання цифрових технологій у вищій освіті».
Дати проведення: з 22 вересня по 31 жовтня 2025 року.Метою стажування є поглиблення знань та розвиток компетенцій освітян у використанні сучасних цифрових технологій для підвищення ефективності дидактичної діяльності та створення
інтерактивних освітніх матеріалів.
Учасники стажування, за допомогою посилань на літературу, аналізу випадків та практичних вправ, будуть:
- вдосконалювати вміння застосовувати цифрові інструменти (Canva, ChatGPT, Wordwall, Padlet, Mentimeter) для створення та персоналізації освітніх ресурсів;
- збагачувати свій практичний арсенал методів навчання через автоматизацію завдань, розробку інтерактивних матеріалів, презентацій та графіків;
- оцінювати потенційні переваги та виклики інтеграції цифрових інструментів у навчальний процес;
- проектувати конкретні рішення для впровадження технологій у свої навчальні заклади з метою підвищення зацікавленості та залученості студентів.
Детальна інформація щодо участі та вартості стажування за тел.: +38063 333 9152 або на сайті https://elpd.com.ua/stazuvania-uwb/
ДЕТАЛЬНА ПРОГРАМА ОНЛАЙН- СТАЖУВАННЯ «Використання цифрових технологій у вищій освіті»
МОДУЛЬ 1: Обговорення цілей та програми стажування, презентація факультету наук про освіту UwB
Лектор: д-р габ. Марта Ковальчук-Валендзяк, професор UwB
МОДУЛЬ 2: CanvaЛектор: д-р габ. Марта Ковальчук-Валендзяк, професор UwB
Зустріч 1: Вступ до Canva і створення базових проєктів
Мета: Ознайомлення учасників з базовими функціями Canva та створення простих графічних матеріалів.
Програма:
- Вступ до Canva: огляд можливостей інструменту та його безкоштовних функцій.
- Реєстрація облікового запису та навігація по інтерфейсу.
- Створення простих графік (плакати, пости, запрошення, сертифікати).
- Використання готових шаблонів.
- Практичне завдання: створення першого плаката/постера для конференції.
Мета: Навчання розширених функцій Canva зі створення презентацій та друкованих матеріалів.
Програма:
- Створення інтерактивних презентацій (співпраця, спільний доступ).
- Персоналізація проєктів (додавання власних графік, фото, зміна кольорової гами).
- Розробка інфографік і друкованих матеріалів (дипломи, робочі листи, буклети).
- Приклади використання Canva в освіті для залучення учнів.
- Практичне завдання: створення презентації або інфографіки на обрану освітню тему.
МОДУЛЬ 3: ChatGPT
Зустріч 1: Вступ до ChatGPT – створення освітнього контенту
Мета: Демонстрація базового функціоналу ChatGPT і його застосування для створення освітніх матеріалів.
Програма:
- Вступ до ChatGPT: принципи роботи та основи використання.
- Використання в освіті: створення описів занять, сценаріїв уроків, навчальних посібників.
- Практичні приклади: створення текстів (оповідань, статей) для занять.
- Практичне завдання: розробка сценарію короткого уроку або домашнього завдання за допомогою ChatGPT.
Мета: Демонстрація розширених функцій ChatGPT для автоматизації завдань і створення інтерактивних вправ.
Програма:
- Автоматизація завдань: створення тестів, запитань для вікторин.
- Генерація інтерактивних матеріалів: діалоги, вікторини, відкриті завдання.
- Практичні приклади: розробка вікторини з питаннями різного рівня складності.
- Практичне завдання: створення питань і відповідей на освітню тему з аналізом результатів.
МОДУЛЬ 4: Інтерактивні онлайн-інструменти
Зустріч 1: Wordwall
Опис: Платформа для створення інтерактивних ігор, вікторин і вправ.
Застосування: Створення цікавих навчальних матеріалів для повторення, оцінювання та закріплення знань.
Зустріч 2: Padlet
Опис: Віртуальна дошка для спільної роботи з текстами, зображеннями, відео.
Застосування: Збір ідей, проєктів і ресурсів від учнів у режимі реального часу.
Зустріч 3: Mentimeter
Опис: Інструмент для створення інтерактивних презентацій і збору відгуків у реальному часі.
Застосування: Проведення опитувань, інтерактивних обговорень і адаптація методів навчання до потреб учнів.
Зустріч 1: Wordwall
Опис: Платформа для створення інтерактивних ігор, вікторин і вправ.
Застосування: Створення цікавих навчальних матеріалів для повторення, оцінювання та закріплення знань.
Зустріч 2: Padlet
Опис: Віртуальна дошка для спільної роботи з текстами, зображеннями, відео.
Застосування: Збір ідей, проєктів і ресурсів від учнів у режимі реального часу.
Зустріч 3: Mentimeter
Опис: Інструмент для створення інтерактивних презентацій і збору відгуків у реальному часі.
Застосування: Проведення опитувань, інтерактивних обговорень і адаптація методів навчання до потреб учнів.
МОДУЛЬ 5: Підбиття підсумків стажування, оцінка результатів
Лектор: д-р габ. Марта Ковальчук-Валендзяк, професор UwB