By Tanya on Четвер, 04 вересня 2025
Category: Анонси

Онлайн-стажування «Використання цифрових технологій у вищій освіті»

 «Європейська ліга професійного розвитку» разом з Факультетом Наук про Освіту Білостоцького університету організовує онлайн-стажування для педагогічних і науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти I-IV рівнів акредитації незалежно від форм власності та підпорядкування за темою: «Використання цифрових технологій у вищій освіті».

Дати проведення: з 22 вересня по 31 жовтня 2025 року.
Метою стажування є поглиблення знань та розвиток компетенцій освітян у використанні сучасних цифрових технологій для підвищення ефективності дидактичної діяльності та створення
інтерактивних освітніх матеріалів.
Учасники стажування, за допомогою посилань на літературу, аналізу випадків та практичних вправ, будуть:
Білостоцьким університетом кожному учаснику видається сертифікат про проходження міжнародного стажування тривалістю 180 годин (6 кредитів ECTS).
Детальна інформація щодо участі та вартості стажування за тел.: +38063 333 9152 або на сайті https://elpd.com.ua/stazuvania-uwb/

ДЕТАЛЬНА ПРОГРАМА ОНЛАЙН- СТАЖУВАННЯ «Використання цифрових технологій у вищій освіті»

МОДУЛЬ 1: Обговорення цілей та програми стажування, презентація факультету наук про освіту UwB
Лектор: д-р габ. Марта Ковальчук-Валендзяк, професор UwB

МОДУЛЬ 2: Canva
Зустріч 1: Вступ до Canva і створення базових проєктів
 Мета: Ознайомлення учасників з базовими функціями Canva та створення простих графічних матеріалів.
 Програма:
  1. Вступ до Canva: огляд можливостей інструменту та його безкоштовних функцій.
  2. Реєстрація облікового запису та навігація по інтерфейсу.
  3. Створення простих графік (плакати, пости, запрошення, сертифікати).
  4. Використання готових шаблонів.
  5. Практичне завдання: створення першого плаката/постера для конференції.
Зустріч 2: Розширені функції Canva – створення презентацій та освітніх матеріалів
 Мета: Навчання розширених функцій Canva зі створення презентацій та друкованих матеріалів.
 Програма:
  1. Створення інтерактивних презентацій (співпраця, спільний доступ).
  2. Персоналізація проєктів (додавання власних графік, фото, зміна кольорової гами).
  3. Розробка інфографік і друкованих матеріалів (дипломи, робочі листи, буклети).
  4. Приклади використання Canva в освіті для залучення учнів.
  5. Практичне завдання: створення презентації або інфографіки на обрану освітню тему.

МОДУЛЬ 3: ChatGPT
Зустріч 1: Вступ до ChatGPT – створення освітнього контенту
 Мета: Демонстрація базового функціоналу ChatGPT і його застосування для створення освітніх матеріалів.
 Програма:
  1. Вступ до ChatGPT: принципи роботи та основи використання.
  2. Використання в освіті: створення описів занять, сценаріїв уроків, навчальних посібників.
  3. Практичні приклади: створення текстів (оповідань, статей) для занять.
  4. Практичне завдання: розробка сценарію короткого уроку або домашнього завдання за допомогою ChatGPT.
Зустріч 2: Розширені можливості ChatGPT – автоматизація завдань і інтерактивні інструменти
 Мета: Демонстрація розширених функцій ChatGPT для автоматизації завдань і створення інтерактивних вправ.
 Програма:
  1. Автоматизація завдань: створення тестів, запитань для вікторин.
  2. Генерація інтерактивних матеріалів: діалоги, вікторини, відкриті завдання.
  3. Практичні приклади: розробка вікторини з питаннями різного рівня складності.
  4. Практичне завдання: створення питань і відповідей на освітню тему з аналізом результатів.

МОДУЛЬ 4: Інтерактивні онлайн-інструменти
Зустріч 1: Wordwall
 Опис: Платформа для створення інтерактивних ігор, вікторин і вправ.
 Застосування: Створення цікавих навчальних матеріалів для повторення, оцінювання та закріплення знань.
Зустріч 2: Padlet
 Опис: Віртуальна дошка для спільної роботи з текстами, зображеннями, відео.
 Застосування: Збір ідей, проєктів і ресурсів від учнів у режимі реального часу.
Зустріч 3: Mentimeter
 Опис: Інструмент для створення інтерактивних презентацій і збору відгуків у реальному часі.
 Застосування: Проведення опитувань, інтерактивних обговорень і адаптація методів навчання до потреб учнів.

МОДУЛЬ 5: Підбиття підсумків стажування, оцінка результатів

Лектор: д-р габ. Марта Ковальчук-Валендзяк, професор UwB